Klart att man skulle läsa den mest intressanta varumärkes-essän på en blogg av en som inte skriver varumärkes-essäer.
Här skriver Martin Gelin om kontext.
Och lika klart att man alldeles för sent skulle läsa den minst intressanta Google-analysen, i en morgontidnings kulturbilaga.
Här skriver Sydsvenskan om Google.
Andra bloggar om: varumärkesstrategi, Googleanalys
onsdag, april 26, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Hmm, jag undrar om det är den här Elias jag mailade till för några dagar sedan och inte fick svar.
Det vore bra om Elias B kunde höra av sig till mig.
RS
kulturbloggen.com
Ursäkta att kommentaren inte hör till inlägget.
Brukar vara bra på att svara på mail direkt, men det har varit ganska mycket nu (dålig orsak, men well, ni vet). Så jag kollade igenom mina mail, men hittar inget från kulturbloggen. Har du skickat till rätt adress? Har du skickat från ngn adress som kan hamna i spamfiltret?
Maila mig igen!
Skicka en kommentar