Idag slutade två av Sveriges mäktigaste reklambyråpersoner. Anna Serner på Reklamförbundet och Lars Laxen Axelsson på Lowe Brindfors.
Helt ovetenskapligt har jag jämfört artikellängden på Anna Serner-artikeln hos fyra branschtidningar:
En del säger att rapporteringen av reklamnyheter är ensidig och saknar tillräckligt djup. Jag håller oftast med. Och passar på att tipsa om doldisen quo vadis, som är bra mycket mindre än vad den förtjänar.
Andra bloggar om: reklam, reklamnyheter, di, dagens media, resumé, quo vadis, reklamjournalistik
tisdag, januari 24, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Och dyrare.
Well. Den kostar 495, Resumé 1990 och Dagens Media 1845 per år, så jag tycker ju inte att den är sådär extremt överprisad.
Men visst, det är ju dyrare än gratis.
Skicka en kommentar