Inbox
Dells belåtenhetsundersökning
Dell Inc.
Kära kund,
Tack för att du kontaktade Dells tekniska support den xx/xx/2006 med en fråga till Dell eller ett behov från Dell. Vi är tacksamma för möjligheten att hjälpa dig och vill veta vad du tyckte om vårt uppförande.
Dell har bett TNS Prognostics, ett kundbelåtenhetsundersökningsföretag inom IT-industrin, att hjälpa oss att genomföra en undersökning gällande dina erfarenheter. För att säkerställa att vi får experthjälp ber vi dig att ge oss respons i den här korta undersökningen. Undersökningen kommer att ta 5-7 minuter att genomföra.
För att genomföra undersökningen ber vi dig att klicka på webbadressen nedan. Om den inte fungerar, kopiera och klistra in hela webbadressen i adressfältet på din webbläsare.
Om du är AOL-användare ber vi dig klicka på följande länk:
OBS: Vissa e-postprogram kan ha delat ovanstående URL på två rader. Om du blir ombedd att ange en PIN-kod, kopierar du och klistrar in följande i rutan för denna:
Vi ser fram mot din respons.
Vänligen,
Dell Support Team
Andra bloggar om: copy, översättning, dell, bablefish
tisdag, september 05, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar