Det här är det första inlägget på moneyreklam.
Just nu pågår en viss debatt om bloggandets vara eller inte vara. Tror dock att Björn af Kleens avhopp inte betyder att en helt ny form av publicering innebär ett helt mediums död. Läs mer om det på exempelvis den utmärkta bloggen modernista.se/martin.
Har till dags dato inte besökt en enda bra reklambyråhemsida. Och som vanligt på Internet när det är dåliga saker ligger felen inte i formen, i språket eller budskapet. Felet ligger i timingen. Vi vill inte läsa tomma nyhetssidor eller mötas av att en byrå fick en ny kund förra sommaren.
På Internet vill vi veta idag.
Och därför tänker vi istället för att ha en "vanlig hemsida" ha en blogg.
Här kommer vi att lägga ut det som händer hos oss och vi tycker är intressant eller roligt. Vi kommer även i den mån vi orkar att kommentera aktuella händelser inom marknadsföring, teknik, reklam och media.
Välkomna.
/Money
måndag, oktober 31, 2005
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar