torsdag, december 01, 2005

Skuggetestet


Jag är en ganska ny bloggare, så jag kickar igång med Linda Skugges test:

Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?
Bono. För att han lyckas kombinera och vara framgångsrik inom mina två stora intressen: politik och musik. Jag prenumererar på en podcast med Bonointervjuer. Mycket inspirerande.

Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat.
1. Jag skulle vilja ha mer pengar.
2. Jag skulle vilja vara bättre på att spela gitarr.
3. Jag skulle vilja vara bättre på golf.

Vad gjorde dina päron för största misstag?
Att de flyttade till Bryssel. Bryssel=Hell.

Säg en dålig sida hos din svärmor/svärfar
Att han är bättre än mig på golf.

Vad skäms du mest över dig själv?
Att jag inte har en färdig högskoleexamen. Jag borde ha pluggat hårdare, men det förstod jag inte då.

Vad är du mest mallig över dig själv?
Att jag som första svensk vann Young Creatives i Cannes.

Vilken är ditt livs största sorg?
Att jag började spela golf så sent. Hade jag börjat tidigare hade jag redan varit scratchspelare.

Beskriv varför du är en stor bluff
Jag är bra. Jag är ingen bluff.

Inga kommentarer: